1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836220

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2025-03-08
Tallnäs: exempelvis ja…

Sedan är det frågan hur våra gamlingars kroppar mår.
Pääjärvi rör sig ju som om han är helkroppsgipsad.
Näkyvää är som en överkokt spagetti…
Eronen har absolut ingen fart ingen känsla och ingen uppfattning.
Spelar katastrof.
Forsmark åker inte skridskor…
Per har blivit för snäll.

Det är mycket som inte riktigt går att känna igen.

Det är bara att trumma på.

Är det slut på kräm i killarna så är det snart slut för i år.
Vill Jokinen ha ett hårt in your face lir nästa år så måste Kapanen ut och leta mer in your face spelare.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.