1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836959

Sv: Apropå nånting...
{469}:

Ja, hela upplägget är fucked up. Gör om gör rätt med hela play in dravlet. Ta bort det.

Borde spelas enligt följande:

Lag 1-8 slutspel.

9-11 spelat klart.

12-13 kvalserien.

14 direkt ut.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
The great one: Så ska systemet se ut.!
Allt på sportsliga grunder, rättvist.
Allt annat är bara bröd och skådespel för stunden .

Lag 1-8 slutspel.

9-11 spelat klart.

12-13 kvalserien.

14 direkt ut.

1 möter 8
2 möter 7
Rakt av och så vidare

Sv: Apropå nånting...
The great one: Håller med om att systemet skulle kunna ändras. Personligen älskade jag dramatiken och känslorna när man fick välja sitt motstånd i kvarten. Det skapade ofta extra känslor när laget som blev valt ville tvåla dit sina motståndare lite extra.

Sv: Apropå nånting...
The great one: Tycker lag 1 i grundserien ska börja med 3 borta och sen 4 hemmamatcher i kvartsfinalen , ungefär lika rimligt

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer