1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2836996

Sv: Apropå nånting...
The great one: Så ska systemet se ut.!
Allt på sportsliga grunder, rättvist.
Allt annat är bara bröd och skådespel för stunden .

Lag 1-8 slutspel.

9-11 spelat klart.

12-13 kvalserien.

14 direkt ut.

1 möter 8
2 möter 7
Rakt av och så vidare

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{10779}: Ja och enda anledningen att lag 7 och 8 får vara med och leka är att det blir svårt att få ihop kvartarna annars. Rent sportsligt tycker jag inte lag 7 och 8 ska ha chans på guldet. Kan du inte få ihop ett lag som placerar sig top 6 över en hel säsong behöver du inte vara med och leka på slutet heller. Annars kan ju lag som Växjö hålla på och värva ihop guldlag på trading deadline.

Sv: Apropå nånting...
Gör man en tabell efter årsskiftet så ligger vi tydligen på nionde plats serien enligt Sanny&Svensson. Känns ju sådär

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer