1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2837267

Sv: Apropå nånting...
Hur står sig Sundin, Stadin och Freij SHL-mässigt tror ni? Känns som Nubben-chansningar, men låter det vara osagt. Är ju iallafall bra vi får upp unga spelare, istället för avdankade finnar

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Labban: Intressanta chansningar med potential. Inte kan väl finnarna få förlängda kontrakt? Måste ju va en no brainer. Nässen, Svensson,Didriksson, Hardegård, och ungtupparna som du nämnt. Forsmark drar till Amerika. Eronen? Ett offensivt spjut och en ruggigt stabil tvåvägare är ett måste!

Sv: Apropå nånting...
Labban: vi behöver unga billiga spelare med, sen saknas jag en offensiv back som iaf kan göra 1 mål per säsong

Sv: Apropå nånting...
Labban: Fan, finnar är det bästa som finns. Det har jag läst många gånger här.

Sv: Apropå nånting...
Värmhed in i truppen mot Växjö

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.