Labban: Fan, finnar är det bästa som finns. Det har jag läst många gånger här.
Inlägg: 2837273
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Ja en finne är felfri i timråland!
Sanning med modifikation, jag hade dock på rak arm bytt både nävykä och Koivisto mot rindell och lytinen. Dom var iaf inte menlösa
Sanning med modifikation, jag hade dock på rak arm bytt både nävykä och Koivisto mot rindell och lytinen. Dom var iaf inte menlösa
+ 1