Ska dit ikväll, inga kompromisser, inga läggmatcher. Segra, fast vafan förlora och kanske få bättre läge. Är jävligt kluven. Kan ju inte hoppas på Timrå förlust. Eller?
Ett moraliskt dilemma i full klass med de stora frågorna.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Segra, fast vafan förlora och kanske få bättre läge.
Är jävligt kluven.
Kan ju inte hoppas på Timrå förlust.
Eller?
Ett moraliskt dilemma i full klass med de stora frågorna.