OlliJanne: Att flera spelare har hamnat i ÖIK från oss elr Mordor e väl inte fel för ÖIK e ju inte de sämsta laget iaf dom får speltid o chansen att utvecklas lite nu tänker jag speciellt på Noel Edfelt han har gjort de bra i ÖIK!!🤣🇺🇿
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte