1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2840481

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nej, hoppas verkligen faktiskt att HV åker ut.
Tänk er att Malmö spelar Kvartfinal.
Och HV åker ut så får Björn " Judas" Liljander sitta på powerpoint och planera ett allsvenskt lag istället.

Bara av den anledningen hoppas jag att HV71 åker ut.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{10779}: Modos pp var riktigt bra igår.
I övriga spelet var ju Modo på sin sämsta nivå, utom vakten Lassinanti, och vinner ändå hyggligt bekvämt. Det är för mig obegripligt hur detta högimpotenta HV ska kunna vinna fyra matcher. Blir förvånad om dom vinner mer än en faktiskt. Möjligen har HV en chans om Lassinanti aktivt börjar kasta in puckar.

Sv: Apropå nånting...
{10779}: Vad tror ni om det "hemliga" draget inför slutspelet som en del föreslår. In med Zäta i båset. Känner Jokinen sedan tidigare och kommer få laget att jobba ännu hårdare och göra det lilla extra som krävs för att vinna en slutspelsserie.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer