{10779}: Modos pp var riktigt bra igår. I övriga spelet var ju Modo på sin sämsta nivå, utom vakten Lassinanti, och vinner ändå hyggligt bekvämt. Det är för mig obegripligt hur detta högimpotenta HV ska kunna vinna fyra matcher. Blir förvånad om dom vinner mer än en faktiskt. Möjligen har HV en chans om Lassinanti aktivt börjar kasta in puckar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I övriga spelet var ju Modo på sin sämsta nivå, utom vakten Lassinanti, och vinner ändå hyggligt bekvämt. Det är för mig obegripligt hur detta högimpotenta HV ska kunna vinna fyra matcher. Blir förvånad om dom vinner mer än en faktiskt. Möjligen har HV en chans om Lassinanti aktivt börjar kasta in puckar.