+ 12
Inlägg: 2841989
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jag började kolla på bobbarna men nu snackar vi tråkig hockey. Sundsvall är bättre än Brödernas men jag orkar inte kolla btw Sundsvall leder med 1 - 0 iaf.
+ 1
Bara service avg annars/ match för 3 är 60:-.
Helt klart förlänger jag dessa till nästa säsong💪