Rip Kirby: I jämförelse är det väl Lakers som har kortast historia(2010?) av lite bredare publikintresse? Känns lite som Percy o Malmö runt 1990, man köper in ett intresse.
Trots mångas aggresion mot Sönnsvall hockey, man kan inte hålla på en hambugerkedja?
Rip Kirby: Smålands första hockeylag var faktiskt från Växjö, och bildades 1945. Säsongen 63/64 spelade Öster i Allsvenskan, högsta serien på den tiden.
Men sen var det mest mörker i hockeyrinken i stan, men helt historielöst är det inte i Växjö.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer