jhnd91: Näää, nu jävlar är det krig. Vi modoiter ska få er att njuta av er bok på fredag när Frölunda tar första.
Inlägg: 2842626
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{10884}: Det är synd att det inte är 15-års gräns här. Hur var det på skolan idag då?
+ 5
Sv: Apropå nånting...
För den som eventuellt har glömt bort, här kommer en liten påminnelse:
Vi hatar M0d0!!
Vi hatar M0d0!!
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{10884}: gulligt att du tror att du har någon i modo boken som är villig att backa upp dig...
Du har närmast utvecklats till dendär ettrigt aggressiva chihuahuan som folk skrattar åt och sen går vidare i våran bok.
Till slut lär väl någon moderator tysta ner dig med då du självmant går in i ett annat lags bok och säger att du ska trakassera och förstöra bara för du har psyke som en mjukglass som en av "dina" modoiter sa till dig tidigare ikväll.
Du har närmast utvecklats till dendär ettrigt aggressiva chihuahuan som folk skrattar åt och sen går vidare i våran bok.
Till slut lär väl någon moderator tysta ner dig med då du självmant går in i ett annat lags bok och säger att du ska trakassera och förstöra bara för du har psyke som en mjukglass som en av "dina" modoiter sa till dig tidigare ikväll.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
{10884}: Ta en stesolid o försvinn in i dimman i dövik o passa dig för Gandalf o Hobbittarna så lever du längre i er sagovärld!!😎😎🤬🇺🇿
+ 6
