+ 9
Inlägg: 2842636
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Det här ?-tecknet som besöker och spammare med dumheter, finns det någon moderator som kan spärra.
Vill inte läsa spaltmeter med den sedvanliga pajkastning som följer ett sådant troll.
Vill inte läsa spaltmeter med den sedvanliga pajkastning som följer ett sådant troll.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Erre92: kan bara säga att som ni trollar i vår bok när vi förlorar så kommer ni säkerligen få njuta av det på fredag.
+ 1
Du har närmast utvecklats till dendär ettrigt aggressiva chihuahuan som folk skrattar åt och sen går vidare i våran bok.
Till slut lär väl någon moderator tysta ner dig med då du självmant går in i ett annat lags bok och säger att du ska trakassera och förstöra bara för du har psyke som en mjukglass som en av "dina" modoiter sa till dig tidigare ikväll.