Nyss hemkommen från rövhålet i väst och det var nog min absolut sämsta upplevelse inom livehockey. Timrås 92%-iga spel och domarna hade en viss roll. Men i sätet bredvid mig satt en alkoliserad bidragstagare med hockeykompetens mindre än en grusväg. Han gapar och gormar i mitt öra hela jävla matchen, jag bär färger så det var välriktat. Fanskapet satt innanför mig så fick resa mig 3 minuter in i varje period och 3 minuter innan periodslut.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men i sätet bredvid mig satt en alkoliserad bidragstagare med hockeykompetens mindre än en grusväg. Han gapar och gormar i mitt öra hela jävla matchen, jag bär färger så det var välriktat. Fanskapet satt innanför mig så fick resa mig 3 minuter in i varje period och 3 minuter innan periodslut.
Nej fyfan, aldrig mer göteborg