The King: Mjäe, jag kan inte ge godkännt där. Han såg väldigt seg ut på skridskorna. Åkte tämligen långsamt och bytte alltid först i sin kedja. Sen var han lite väl osynlig trots många byten. På plus sidan ska väl nämnas att han vågade hålla i pucken och agerade med större pondus och självsäkerhet än övriga laget. Många ser ju vettskrämda ut när de får pucken. Om han kan fördubbla sin kondis så kan han nog bli en tillgång.
Dessutom ger jag även Ward godkännt, en av de bättre igår.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dessutom ger jag även Ward godkännt, en av de bättre igår.