Rico01: Stadin spelar i Ettan, Freij spelar sporadiskt i Löven och Sundin lika i Frölunda. Vad är det som ser betydligt bättre ut, det ekonomiska? Man kan tycka vad man vill om Kouvisto, Näkyvä och Eronen. Dom har tillsammans 750 matcher i SHL och minst lika många i Liiga. Det du tycker ser bättre ut gör mig faktiskt rätt orolig just nu inför nästa säsong.
+ 7