{469}: Frejj och Sundin får väl ses som utvecklingsbara spelare, och detsamma gäller Stadin. Är också tveksam till den sistnämnde, men han kan inte kosta många kronor och fungerar det inte så är det väl ingen större skada skedd.
Inlägg: 2848141
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sitta uppe och kolla fem perioder av hockey som avslutas med att plastlaget avgör med ett byxben , toppat av sweet Caroline. Miserabelt!
+ 4