{469}: Vi kan ju vara överens om att just nu med den infon som finns ser det inte som det blir rulltårta nästa säsong, mer en en torr kubb. Även om det finns talang i det yngre gardet, så tror jag inte Ollis konstanta gnuggande i sarghörnen på träningarna kommer att lyfta dem till den rutin som behövs för att göra skillnad i SHL. Jag hoppas dock att jag har fel..
Inlägg: 2848148
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
NDR: Värvar vi en förstacenter, en back och en hyffsad vinge till så tror jag absolut att vi kan slåss om topp 6.
Men värvar vi Westfält så tappar jag intresset redan innan säsongen börjat ens.
Otroligt naiv väg att gå.
Då värvar man en center som producerat på HA nivå i allafall. Inte en som aldrig producerat på Juniornivå ens.
Jag håller ju till och med Eriksson före honom ärligt talat.
Men värvar vi Westfält så tappar jag intresset redan innan säsongen börjat ens.
Otroligt naiv väg att gå.
Då värvar man en center som producerat på HA nivå i allafall. Inte en som aldrig producerat på Juniornivå ens.
Jag håller ju till och med Eriksson före honom ärligt talat.
+ 1