+ 4
Inlägg: 2848165
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{469}: Säger det igen, högst tveksam till at Harde är ett ”klassförvärv” tror vi kommer dra vårat hår lika mkt som med Eronen och Näkyvä. Förhoppningsvis är Harde billigare
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{469}: Nej, tappar Timrå spetsen framåt skulle jag lägga kulorna på försvaret om jag var KK. Plus en center naturligtvis.
+ 3
Jag är dock mer orolig över centersidan som sagt. Den måste vara huvudprio nummer 1.