1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 28489

Sv: Mod
Håller med dig fullständigt, det är bara att försöka hitta fjolårsformen och ta matcherna som träningsmatcher tills kvalserien kommer. Med träningsmatcher menar jag att man i alla fall ska ta i, inte fara omkring som en yr höna som tyvärr min fd favorit Peltomaa gör. Peltomaa måste vara Timrås största besvikelse hittills, fan karln har ju kapacitet till att gå in i vilket lag som helst, men spelar som en kärring. Tyvärr påminner många av Timrås fjolårsstjärnor som Peltomaa, man är helt enkelt inte intresserad av att kämpa. Om motståndaren kvitterar, eller tar ledningen med ett mål, så har man inte förlorat.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.