Det är säkert bra att se resterande omgångar som träning inför kvalserien, då släpper i alla fall pressen att måsta vinna ett tag. Det vänder mer troligt på så vis. Hjärnskrynklare i all ära, men hur skall man hinna med individuell utveckling av spelare nu ?. Jag tror också att ett tränarbyte skulle stärka chanserna, Nån med lite andra infallsvinklar. Timrå IK är dom bästa.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hjärnskrynklare i all ära, men hur skall man hinna med individuell utveckling av spelare nu ?.
Jag tror också att ett tränarbyte skulle stärka chanserna, Nån med lite andra infallsvinklar.
Timrå IK är dom bästa.