+ 1
Inlägg: 2850535
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{469}: Linköping måste vara det sämsta tänkbara laget att gå till. Iaf i mina ögon. Skulle tro att Ante ligger bakom denna värvning.
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{469}: ja iom att linköping var ett lindansarlag i år och bara tagit sig till slutspel en gång på 7 år så känns det inte speciellt hett att som spelare gå dit..men han prioriterar nog en plats där han har mer chans till mest speltid och fortfarande spelar i en bra liga som shl antar jag.
Tror att ingen annan toppklubb inte ens skellefteå som det ryktades om var speciellt seriöst intresserade.
Ska bli intressant att följa han och se om han utvecklas ytterligare på annat håll.
Tror att ingen annan toppklubb inte ens skellefteå som det ryktades om var speciellt seriöst intresserade.
Ska bli intressant att följa han och se om han utvecklas ytterligare på annat håll.
+ 1
Alltså att jag tror att OJ har mer i sig, men att inte LHC är rätt lag att gå till.