1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2850535

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Karlsson74: LHC känns som en "graveyard" att gå till som spelare just nu. Tror på lite floppvarning här.
Alltså att jag tror att OJ har mer i sig, men att inte LHC är rätt lag att gå till.

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{469}: Linköping måste vara det sämsta tänkbara laget att gå till. Iaf i mina ögon. Skulle tro att Ante ligger bakom denna värvning.

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{469}: ja iom att linköping var ett lindansarlag i år och bara tagit sig till slutspel en gång på 7 år så känns det inte speciellt hett att som spelare gå dit..men han prioriterar nog en plats där han har mer chans till mest speltid och fortfarande spelar i en bra liga som shl antar jag.
Tror att ingen annan toppklubb inte ens skellefteå som det ryktades om var speciellt seriöst intresserade.
Ska bli intressant att följa han och se om han utvecklas ytterligare på annat håll.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.