Joslan00: Är det han den där lille finnen som står med händerna i fickorna bredvid Olli i omklädningsrummet under matchavsnitten när Olli pratar om fucking redvine i fucking bathtub och annat?
mikenomad: Hahaha ja jag har under hela säsongen undrat vad den killen har för uppgift i Timrå förutom att alltid stå bredvis Olli i omklädningsrummet och i båset. Hade varit intressant om någon här vet vilken uppgift han har i TImrå?
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer