{10774}: Inte lätt att vara hockeyspelare idag. De ska vara som en stridspilot, tänka på 100 tals kommandon i ett högt tempo. Skillnaden att en stridspilot som gör fel har störtat innan de hunnit kollat reprisen.
{10774}: Både håller med dig och lägger också ansvar på Peterson. Han hoppar undan i sista stund men dröjer kvar med knät. Lander har ju samma riktning i princip och sträcker ju inte ut knät i nån annan rikting än den han redan har sekunder innan han laddar för tacklingen.
Men visst. Lander kunde nog haft mer känsla och försökt bromsat in.
{10774}: I en kontaktsport är det ju även till den som tar emot tacklingen att kunna göra det, han hoppar undran precis när Lander går in för en bröstvärmare, och då lägger han vikten på benet som blir kvar och tar smällen. Men men, skulle inte varit 5+ game på Lasu heller, då vågar dom ju inte göra annat nu.
Lander fäller inte ut något knä direkt, den här utgången är ju endast för att idioten hoppar undan tacklingen i sista sekund.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.