+ 1
Inlägg: 2857327
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Zäta75: Alltså jag tycker vi har så jävla mycket sparkapital. Wedin, Pettersson och barre är goda för 30 poäng vardera. Heiko kommer in i samma fack. Dahlén gör minst 35 poäng ett dåligt år. Eriksson, Lander och Walli gör 20 pinnar. Sagranden och Genborg måste ju ha stor chans att slå sig in.
Tycker vi har dugliga forwards för att inte behöva ta in något dyrt utifrån. Backsidan däremot...
Vi måste ha en mästarback. Jag är villig att byta pengarna från mellanskillnaden från dom nya backarna+Hållander+Kapanen. För den slanten får till och med vi en Borgman
Tycker vi har dugliga forwards för att inte behöva ta in något dyrt utifrån. Backsidan däremot...
Vi måste ha en mästarback. Jag är villig att byta pengarna från mellanskillnaden från dom nya backarna+Hållander+Kapanen. För den slanten får till och med vi en Borgman
+ 6
Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
man är besviken, men inte
vi har de laget vi har!!! tyvärr
va glad för att vi har en super mållis i juel
tack för allt dahlen, men pröva,lyckan i schweiz
våran backsida, p.svensson gigant
resten av backarna ?? o gå långt i slutspel,
haha glöm de
Vi är i en uppbyggn.FAS, för klubben
finn backarna, har gjort sitt
vi har de laget vi har!!! tyvärr
va glad för att vi har en super mållis i juel
tack för allt dahlen, men pröva,lyckan i schweiz
våran backsida, p.svensson gigant
resten av backarna ?? o gå långt i slutspel,
haha glöm de
Vi är i en uppbyggn.FAS, för klubben
finn backarna, har gjort sitt
Sedan räknar jag kallt med att npgon av Kapanen ocj Hållander kommer att spela i Timrå även nästa år. Inte lätt att slå sig in i NHL. Och Hållander kanske inte ens vill åka över pga familjen vi får se
Vi ses i sillytråden!
Tack för en fin säsong hockeysnack.