1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2857347

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
gjorde vi ETT enda uppspel från backarna
till forwards med fart,jo 1st till kapanen
som sköt
Ni hör, själva

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
roger_sundsvall: Hadde vi ett skott på mål första 10min?.
Nä man märkte snabbt åt vilket håll det barkade. När Frölunda gjorde 0-1 så blev jag säker ..vi var och är sämst när det gällde tyvärr .och de var inte bara i slutspelet vi var dåliga. avslutningen på säsongen i serien
var klappkass
Mins att vi höll på att spela bort en top6.. eller höll på? vi spelade egentligen bort en top 6 men fick hjälp utav malmö. Så egentligen förtjänade vi aldrig att ta en semi enligt mig.
Nä det här var ingen bra säsong ,och finnen i båset har mycket långt kvar tills han är en duktig taktiker och matchcoach på den här nivån..
Till hans försvar kan man dock tilläggas att vi haft sjukt svag backsida.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.