FrOllik: Jo, när krutröken lagt sig, så är jag trots allt beredd att ge Olli nästa säsong med. Att få sätta sin prägel på riktigt.
Det blir ju spännande att se vad som händer på juniorfronten med. Känslan är att vi kan locka till oss en och annan talang som vill komma till Timrås Gym och få chansen att spela under Jokinen, trots allt.
Oavsett hur vi känner kring Jokinens själva coachande.
Meen med det sagt. Nästa säsong måste vi ta kliv. Topp 6 är ett måste om vi skall ta dessa kliv, till att börja med.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det blir ju spännande att se vad som händer på juniorfronten med. Känslan är att vi kan locka till oss en och annan talang som vill komma till Timrås Gym och få chansen att spela under Jokinen, trots allt.
Oavsett hur vi känner kring Jokinens själva coachande.
Meen med det sagt. Nästa säsong måste vi ta kliv. Topp 6 är ett måste om vi skall ta dessa kliv, till att börja med.