Av det som nu återstår hoppas jag 1: Att Frölunda blir mästare (4 lag kvar och det är pest el kolera för mig. Men Frölunda blir valet, dels utifrån att det alltid känns lite förmildrande att åka mot blivande mästarna men mest för att Frölunda rent känslomässigt är det lag som väcker minst hos mig. Jag skulle helt enkelt inte bry mig särskilt) 2: SSK tar klivet upp (knappast troligt men man kan ju hoppas) 3: Hudik till HA (lämplig samarbetspartner till oss)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...