Mustard Tiger: jag tycker Kimmo är ganska tydlig också. Visst, värvningar kan komma som en blixt från klar himmel men några falska förhoppningar har han aldrig slängt sig med.
Jag tolkar det som min teori i går. Äldre spelare än Hållander har gått till NHL, tiden och kvalitén är fortfarande på hans sida. Sen vill han göra en säsong med tallarna på bröstet och ge oss vårat första guld.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag tolkar det som min teori i går. Äldre spelare än Hållander har gått till NHL, tiden och kvalitén är fortfarande på hans sida. Sen vill han göra en säsong med tallarna på bröstet och ge oss vårat första guld.