OlliOlla: Kellman är ett löst rykte härinne. Bara för att Jöjgen Jönsson ska träna FBK och dom 2 gick inte så bra ihop i Växjö. Kellman har kontrakt med FBK 1 år till. Så glöm det där med Kellman. Kapanen är en guru om han lyckas med den värvningen.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kellman har kontrakt med FBK 1 år till.
Så glöm det där med Kellman.
Kapanen är en guru om han lyckas med den värvningen.