Cobbel: Vill vi ha in Kellman?
Inlägg: 2858417
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
Pyrret:
Kellman är väl inte något för oss, som diskussionen går här inne är han inte lämplig.
Han gör ju mål, inget för TIK.
BARA TIKARE
Kellman är väl inte något för oss, som diskussionen går här inne är han inte lämplig.
Han gör ju mål, inget för TIK.
BARA TIKARE
+ 5
Sv: Silly Season 2025-26
Pyrret: TIO ggr hellre Källman än Westfält men det är väl en no brainer att man hellre vill ha FBKs 2e center än deras 3e/4e center.
Verkar ha bra slutspelskaraktär dessutom (se länk)
Verkar ha bra slutspelskaraktär dessutom (se länk)