+ 2
Inlägg: 2858437
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
{469}: Tycker att man ska bryta kontraktet om det inte kostar för mycket.
Känns som att det kan gå hur som helst… har man inte fått bukt med det hitintills så.
Njaee känns sådär. Bryt.
Känns som att det kan gå hur som helst… har man inte fått bukt med det hitintills så.
Njaee känns sådär. Bryt.
+ 5
Sen kommer han ju aldrig gå in på 6 backar ändå.
En Erixon som kanske inte ens kommer kunna gå 80 procent. Skall och bör inte gå in på 7 backar. Om vi nu vill nånting med nästa säsong.