{469}: det känns som Foppa med sin fot. Försökte gång på gång, men var till sist tvungen att ge upp! Nä det är nog bara Erixon som inte ser att karriären är slut!
Tom Topp: Mm men sen är Foppa den han är. Han gjorde mer spelandes på en fot, än vad ens Erixon om han skulle kunna gå 110 procent nånsin skulle kunna göra.
Erixon tillhör kategorin menlös back. Oavsett om han är fit for fight eller inte. Den krönta kungen på onödiga utvisningar.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer