0tto: I slutspelet steppade han ju dock upp rejält och var en av våra bästa spelare. Förmodligen på ren tjurkskallighet.
Men däremot så tror jag att han kommer sjunka i hiarkin till kommande säsong. Kan till och med bli så att han centrar en 4:e kedja och att Eriksson går som 3:e center.
Det måste jag ändå säga, att Lander håller för att vara klass som en 4:e center i allafall. Där inte poängen är prio nummer 1.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men däremot så tror jag att han kommer sjunka i hiarkin till kommande säsong. Kan till och med bli så att han centrar en 4:e kedja och att Eriksson går som 3:e center.
Det måste jag ändå säga, att Lander håller för att vara klass som en 4:e center i allafall. Där inte poängen är prio nummer 1.