{469}: Poäng är inte allt. Kolla lag som Brynäs, Frölunda, Luleå. Inte jättemånga spelare som är över 40 poäng där. Bättre att satsa på att få bättre spridning på poänggörandet än att få försöka få till en ny superfemma.
Kan vi få till en lite spelskickligare backsida så kan det nog göra underverk även om vi har lite sämre forwardssida nästa år.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kan vi få till en lite spelskickligare backsida så kan det nog göra underverk även om vi har lite sämre forwardssida nästa år.