Cobbel: Jönsson är ju 100 procent klar för FBK redan. Har ju Madhawk och dom dära andra i media redan meddelat för flera månader sedan.
Vad gäller Kellman så har man ingen aning. Folk från alla håll och kanter som säger att det är klart och även där folk säger att det aldrig ens varit aktuellt.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vad gäller Kellman så har man ingen aning. Folk från alla håll och kanter som säger att det är klart och även där folk säger att det aldrig ens varit aktuellt.
Silly när det är som bäst.