Frella: Ingen dum ide att fråga Huss..Han satt på läktaren sist i MIF matchen, han kunde väl lika gärna ha stått i båset..Den största pepparen var ju helt klart Nubben som jobbade frenetiskt med att få liv i de hängande huvudena, men som sagt lite idrottspsykologi skulle nog inte skada i dessa hjärnor nu..........Lite BÄST NÄR DET GÄLLER skulle behövas nu.......
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ingen dum ide att fråga Huss..Han satt på läktaren sist i MIF matchen, han kunde väl lika gärna ha stått i båset..Den största pepparen var ju helt klart Nubben som jobbade frenetiskt med att få liv i de hängande huvudena, men som sagt lite idrottspsykologi skulle nog inte skada i dessa hjärnor nu..........Lite BÄST NÄR DET GÄLLER skulle behövas nu.......