1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 28617

Sv: Åtgärder för att bryta utvecklingen...
Tror inte på att sparka tränare. Det blir nog bara dyrt och ännu mer förvirrat.

TIK kommer. Tre raka hemma och två borta är väl ingen jävla omöjlighet? Tugga sarg och vipps så har vi 15 sköna pinnar. Svårare är det inte.

Sedan vill jag slippa fler elaka mail från dumma Sundsvallhockeysupportrar i postboxen om att det inte skulle göra något om vi tog med några A-lagsspelare i supportermatchgänget...

Gå upp på ert rum.

Nyllet: Medgångssupporter? Var inte du med och harvade i Nyköping bland fallande lagårdsdörrar och koblajflugor?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.