Nu håller jag tummarna för att SSK går upp, de är ett lag jag kan respektera. Bofors vete fan, grislag av hävd och gammal vana. Gnaget? Nja, de kommer inte "tillåtas" vara det enda Stockholmslaget i SHL ;-)
Andersson: Sjukt att domarna låter Djurgården hålla på. Det är minst en tvåa i varenda närkamp, har aldrig sett så många crosscheckingar i en period förut. Tufft spel i slutspel hör ju till men Djurgården försöker ju bara skada spelare i varje närkamp.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.