Nisse på Mon or: Det nämndes längre ner, från Synct.
Inlägg: 2862905
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2025-26
Smörgåsen : "Det nämndes längre ner, från Synct."
Det är vad jag tror, men jag sa inte att han skulle vara någon förstacenter, men jag vill tro att man testar EP som förstacenter iaf, att man tar in Westfält som en given förstacenter som Kapanen har jag så jävla svårt att tro, en jävla mardröm isåf.
Sen kan man ju inte göra annat än att bli otroligt imponerad av vad Melin gjort med detta AIK. Just i detta nu har jag fan dom som favoriter att gå upp.
Det är vad jag tror, men jag sa inte att han skulle vara någon förstacenter, men jag vill tro att man testar EP som förstacenter iaf, att man tar in Westfält som en given förstacenter som Kapanen har jag så jävla svårt att tro, en jävla mardröm isåf.
Sen kan man ju inte göra annat än att bli otroligt imponerad av vad Melin gjort med detta AIK. Just i detta nu har jag fan dom som favoriter att gå upp.