+ 1
Inlägg: 2864228
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Huge: Vi måste får raljera vidare om NHL:s bäste 4:e center 😉
Men seriöst, håller Brynäs på att genomföra den perfekta säsongen? Jag tror fan det.
Vi har iaf 3-1 på er så vinner ni guldet är vi de moraliska segrarna 😎
Men seriöst, håller Brynäs på att genomföra den perfekta säsongen? Jag tror fan det.
Vi har iaf 3-1 på er så vinner ni guldet är vi de moraliska segrarna 😎
+ 14
Du är bara lite avundsjuk för att Kung Larsson spelar i Brynäs och inte i Timrå.
Men det är Ok, det är en mänsklig ”åkomma”..😉😉