Modano: man kanske inte ska gnälla på folks skrivvanor här så att dom väljer att lämna för att sedan själv spy ur sig samma resonemang gång efter gång efter gång. Ryck upp dig.
OlliOlla: Jag har ju rätt som vanligt törs våga,säga sanningen motför nästan alla här som bockar niger skiter I det här nu nu kan ni sitta krama och beröma varandra innavlade forum Tack Hej
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer