Kulltorp: ja exakt.otåligt var ordet .. Vilka har lämnat? Är ju egentligen bara tre spelare som man ändå på något vis kände att det varit skönt att behålla. Sen är ju silly season naturligtvis aldrig vad det varit.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vilka har lämnat? Är ju egentligen bara tre spelare som man ändå på något vis kände att det varit skönt att behålla.
Sen är ju silly season naturligtvis aldrig vad det varit.