Varför finns det regler för allt när man inte behöver följa dessa. Ta till exempel placering av namnen på tröjorna. Det står tydligt att namnet skall finnas mellan axlarna. Det verkar som vissa lag har axlarna i höfterna. Antingen har vi regler eller så tas de bort, visserligen en bagatell, men regler är regler.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Varför finns det regler för allt när man inte behöver följa dessa.
Ta till exempel placering av namnen på tröjorna.
Det står tydligt att namnet skall finnas mellan axlarna.
Det verkar som vissa lag har axlarna i höfterna.
Antingen har vi regler eller så tas de bort, visserligen en bagatell, men regler är regler.