Smörgåsen : Ursäkta en gammal farbror men varför visar du inte dina färger som de flesta gör i vår bok med trevliga Timråiter!!!🤣🇺🇿😎 Lika dant med ressen visa vart hjärtat är tycker jag!!🇺🇿😎
JonteD: AIK till HockeyAllsvensk final. Imorgon kan Djurgården bli klara som motståndare. Med andra ord kan vi ha bytt Modo mot AIK eller Djurgården. Fy fan vilket nerköp.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer