Peja: Tror problemet kommer ifrån att domarna har inte varit konsekvent med sådana här situationer serien igenom (varken grund eller slutspels). För att undvika såna här diskussioner så önskar man ju att de höll en jämnare nivå.
Men nu får vi säkert den finalserie alla förstod på förhand att det skulle bli. Brynäs - Frölunda. Undra vem av er som får mest skjuts av domaren då 😉
Cobbel: har inte sett situationen så tänker inte kommentera den men vore jävligt bra om reglerna kan skrivas så att så lite utrymme som möjligt ges för individuella tolkningar
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Men nu får vi säkert den finalserie alla förstod på förhand att det skulle bli. Brynäs - Frölunda. Undra vem av er som får mest skjuts av domaren då 😉