1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2866081

Sv: Apropå nånting...
Karlsson74: Jag säger inget om nivån vid tidigare bedömningar men varför tycker alla att den här är så feldömd? Tycker det är en av de klockrenare. Skellefteåspelaren åker djupt in i målgården och därinne får han med sig Brynäsmålvaktens klubba så att målvakten tydligt dras med och är helt ur position när pucken därefter slås in i närmast öppet mål

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Egentligen säger jag ingenting om själva situationen i sig. det låter jag andra proffs i nån bunker i 08.området bedömma.. är rätt ointresserad av dessa lags matcher.
Det jag däremot kan kommentera är att efter att ha sett situationen ,att nivån bevisligen ser så olika ut..
Har sett liknande och värre mål bli godkända förr, rätt
många gånger dessutom.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Är han verkligen ”djupt” in i målgården? Det enda som är inne i målgården är hans vänstra ben. Inga reaktioner från målvakten heller. Reglerna måste göras om om sånt där döms bort.
Uppladdat:

500x0-img3060.png

500x0-img3061.png

500x0-img3062.png


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.