Andersson: Det är väl oviktigt vad han vet eller inte vet. Målvakten gör inget uppseendeväckande med klubban utan håller den som han förväntas göra. Skellefteåspelaren befinner sig inne i målvaktens heliga område, anledningen är oviktig här, han blir i vilket fall inte inknuffad av nån Brynässpelare utan åker helt själmant där. Det är Skellefteåspelaren som ser till att målvakten inte kan rädda. Tveklöst. Sedan som jag skrev inledningsvis, jag kommenterar inte jämnheten sett över en säsong gällande sådana här bedömningar. För den är katastrof. Men just i det här specifika fallet tycker jag att det blev rätt. Däremot är matchstraffet ett stort jävla skämt
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.