1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2866117

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: agree on the matchstraff checking from behind när brynäs-spelaren ser att den är på g är lite konstig formulering . sen får vi väl agree to disagree om målet , kommer nog inte så mkt längre .

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Diskussionerna om domslut lär aldrig ta slut, och så länge domarkåren beter sig som en sluten Stasi-avdelning ser hoppet om bättring inte ut att vara nära förestående.

Jag tar alla dagar halvkassa domare som är konsekventa före hyfsade som är inkonsekventa. Just den totala inkonsekvensen gör mig tokig.
Hittepåbesluten som lottas fram av ansvariga är frapperande olika från fall till fall.

Sen att vissa lag har fler lotter i tombolan är juh inget nytt påhitt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.