glorious badger: "Du är så otroligt tröttsam, schas till Brynäsboken och fortsätt fnissa åt Sanny där istället."
Så du tycker att det mest praktiska sättet att svara på ett inlägg härinne, är att göra det i en annan gästbok? Haha, ja så kan man ju också se på hur man enklast och mest praktiskt borde göra här på HS. Nu fick jag ännu en fnissattack härinne...
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Så du tycker att det mest praktiska sättet att svara på ett inlägg härinne, är att göra det i en annan gästbok?
Haha, ja så kan man ju också se på hur man enklast och mest praktiskt borde göra här på HS.
Nu fick jag ännu en fnissattack härinne...